1.Odwoływanie wizyty jest możliwe i całkowicie bezpłatne. Uprzejmie proszę o odwoływanie na kilka dni przed, lub chociaż z 24 godzinnym wyprzedzeniem, tak aby było możliwe umówienie w tym miejscu kogoś innego lub przeorganizowanie dnia. Szanujmy siebie nawzajem, swój czas, oraz innych Klientów, którzy czekają na „liście rezerwowej”. Jeżeli dana godzina przestała pasować – zawsze możemy wspólnie poszukać innego terminu, jeśli finanse aktualnie nie pozwalają – wystarczy powiadomić, z resztą ja wszystko zrozumiem, bo jestem człowiekiem. Wypadki losowe także się zdarzają, tylko bardzo proszę o informację, gdy już sytuacja zostanie opanowana lub gdy opadną emocje po zdarzeniu, nawet jeśli miałaby to być informacja już po terminie – martwię się o swoje Klientki.
2. Manicure hybrydowy, który był wykonany w moim gabinecie jest ściągany za darmo, wystarczy uprzedzić o chęci ściągnięcia stylizacji oraz umówić dogodny termin.
3. Konsultacje przed zabiegami są darmowe, pozwalają: ustalić że nie ma przeciwwskazań do zabiegu, dobrać odpowiedni zabieg, rozwiać wątpliwości Klientki, jest to czas, w którym na spokojnie można wysłuchać informacji o zabiegu, zadać pytania, zastanowić się, dać przekonać, lub zostawić sprawę do przemyślenia w domu.
4. Każda Klientka jest ważna i wyjątkowa, dlatego bardzo ważne jest indywidualne i profesjonalne podejście, które zapewnia gabinet Vessna 🙂
5. Każdy zabieg ma określony czas, jednakże zdarzają się wyjątkowe sytuacje (np. przeciwwskazanie do danego zabiegu = konieczność wybrania innego, dłuższego zabiegu), lub sytuacje trudne do przewidzenia (np. gdy Klientka nie powiadomi o konieczności ściągnięcia stylizacji żelowej po innej stylistce), a to może powodować wydłużenie czasu wizyty. Każda z Nas może się znaleźć w sytuacji trudniej do przewidzenia. Dlatego proszę o wyrozumiałość w przypadku drobnego opóźnienia.
Pozdrawiam,
Paulina Ostrowska