W związku z bardzo prężnym rozwojem gabinetu, konieczne jest wprowadzenie zasad dokonywania rezerwacji. Uwielbiam kontakt z moimi Klientami, dlatego nie zamierzam go ograniczać, a jedynie troszeczkę uporządkować.
Zasady te są przede wszystkim dla Was – Klientek i Klientów, aby:
– ułatwić komunikację ze mną, aby oddzielić wiadomości na temat np. efektów zabiegu, pytań dotyczących wizyty, od chęci umówienia wizyty, tak, aby dokonanie rezerwacji było szybkie i wygodne
– uniknąć nieporozumień związanych z brakiem kontaktu ze mną – zależy mi na tym, aby podczas wizyty poświęcić pełną uwagę Klientce, aby zabieg był wykonany na najwyższym poziomie, dlatego z wiadomych względów podczas trwania zabiegu nie odbieram telefonu, poza kilkoma oczywistymi wyjątkami. Jedna z zasad powstaje po to, aby przynieść korzyść zarówno osobom korzystającym z usług w danym momencie, jak i osobom, które chciałyby umówić wizytę. Uważam, że osoba odwiedzająca mój gabinet zasługuje na to, abym dokładnie zajęła się jej problemem lub marzeniem dotyczącym wyglądu. Z kolei osoba wykonująca do mnie telefon zasługuje na to, aby przeprowadzić z nią rozmowę w spokojnych, dogodnych warunkach.
– zminimalizować pomyłki lub niedopatrzenia w wyniku dużej ilości rezerwacji dokonywanych w jednym czasie
telefonicznie pod numerem telefonu 501267013. Gdy nie odbieram – proszę o sms – oddzwaniam w wolnej chwili. Najłatwiej mnie złapać w tygodniu między godziną 18, a 20. W soboty od godz 10 do 14.
NIE BĘDZIE możliwe dokonanie rezerwacji poprzez messenger, stronę na fb, lub inny komunikator. Oczywiście w razie pytań, wrażeń dotyczących zabiegów, spostrzeżeń – jestem do dyspozycji, ale w razie chęci dokonania rezerwacji podczas rozmowy na komunikatorach będę uprzejmie prosiła o telefon w wolnej chwili lub o dokonanie rezerwacji online.
Dodatkowo zrozumiałam, że aby dobrze dbać o innych najpierw sama muszę zadbać o siebie. Dlatego proszę o wyrozumiałość w kwestii odpisywania i oddzwaniania, oraz o stosowanie się do wyżej wymienionych zasad rezerwacji. Wcześniej często zdarzało się tak, że odpisywałam podczas krótkich przerw w pracy, kosztem czasu który mogłabym przeznaczyć na zjedzenie posiłku. Czas zadbać również o siebie. Dokonam wszelkich starań, aby nie przeoczyć żadnej wiadomości, aby oddzwaniać jeszcze tego samego dnia – jeśli mi się nie uda – uprzejmie proszę chwilę cierpliwości lub o ponowny kontakt.